Personlige noter om PHP, Laravel og hvad jeg støder ind i. Ingen redaktionel kalender, ingen ghostwriter, ingen nyhedsbreve. Bare ting jeg har lyst til at huske.
Et diagram er bare SVG-markup. Hvorfor genererer vi det ikke server-side i PHP?
Sproget i PHP-interpreteren kan oversættes - her er mit forsøg: ekko 'hej verden'