Fullstack webudvikler fra Kolding med 5+ års erfaring i PHP og Laravel. Jeg arbejder med backend, systemintegrationer og at få komplekse systemer til at spille sammen - og skriver om det her indimellem.
Et diagram er bare SVG-markup. Hvorfor genererer vi det ikke server-side i PHP?
Sproget i PHP-interpreteren kan oversættes - her er mit forsøg: ekko 'hej verden'